Crikvenica, 5.01.2019.
Temeljem čl.2. Statuta Planinarskog društva Strilež, Izvršni odbor je na 11. sjednici održanoj 17.12.2018. donio sljedeću odluku :
O D L U K A
o primjeni
PRAVILNIKA O ORGANIZIRANJU I VOĐENJU
PLANINARSKIH IZLETA, TURA I POHODA U HPS-u
PD Strilež će od 1.1.2019.g. primjenjivati ovaj pravilnik kojeg je donijela Skupština HPS-a dana 2.4.2016.g.
Pravilnik o organiziranju i vođenju planinarskih izleta – HPS
Odluka stupa na snagu danom godišnje skupštine društva.
Ovom odlukom se dodatno uređuje postupanje po pojedinim člancima Pravilnika HPS-a:
Ad čl.3
Izvršni odbor PD Strilež donosi odluku i obraća se stanici vodiča u slučaju manjka raspoloživog vodičkog kadra unutar društva.
Ad čl.6, stavak 4:
Novac koji se prikuplja za troškove prijevoza i/ili smještaja na društvenom izletu uplaćuje se u blagajnu (vodeći računa o blagajničkom maksimumu) i na žiro-račun PDS-a, a nastali trošak plaća se prema pristiglom računu prijevoznika/pružatelja usluga.
Ad čl.10 stavak 1:
- Obrazac prijave na izlet određuje Izvršni odbor PDS-a.
Ad čl.10 stavak 3:
- Prema godišnjoj odluci Izvršnog odbora PDS-a, utvrđuje se način na koji redovitiji ili aktivniji članovi društva ostvaruju prednost pri prijavljivanju.
- Redoslijed prijava i konačan popis sudionika izleta utvrđuje vodič uz suglasnost blagajnika ili drugog ovlaštenog člana organizatora.
- Povrat uplaćenih novčanih iznosa za planirani izlet nije moguć, osim u opravdanim slučajevima, a odluku o tome donosi vodič izleta u dogovoru sa organizatorom.
Pravilnik HPS-a je dokument višeg ranga u odnosu na Odluke u društvu, a za sve nedoumice oko tumačenja Pravilnika, nadležna je Komisija za vodiče i stanice vodiča.
Predsjednik društva
Tanja Malovoz